Т.Мөнхсайхан: Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааг тогтмол хийх нь Эрүүл мэндийн салбарын хөгжилд чухал үүрэгтэй

0

Эрүүл мэндийн байгууллагад ажиллаж буй эмч, сувилагч, эмнэлгийн мэргэжилтэн, ажилтан, тэднийг бэлтгэж буй сургуулийн багш нарын дунд эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой тулгамдаж буй асуудал, бэрхшээл, зөрчил, түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тус стандартын 4.8-д заасны дагуу судалгааны чанарын аргыг ашиглан үйлийн судалгааг практикт ашиглах хэрэгцээ, шаардлага үүссэнтэй холбогдуулан АШУҮИС-ийн “Эрдмийн чуулган-66 г угтаж “Үйлийн судалгаанд суурилсан хэлэлцүүлэг сургалт” сэдэвт үйл ажиллагаа зохион байгуулагдлаа. Тус арга хэмжээнд Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн эрүүл мэнд, спорт, нийгмийн бодлогын зөвлөх Т.Мөнхсайхан оролцлоо.

About Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *