ЭМШУИС-ийн шинэхэн оюутан биеийн тамирын хичээл дээрээ бахардаж, амиа алдлаа
Нийтэлсэн: 12 сар өмнө

Ийм харамсалтай хэрэг өнөө өглөө Хүүхдийн паркийн орчим болжээ.


Тодруулбал ЭМШУИС-ийн нэгдүгээр курсын оюутнуудад хуваарийн дагуу өнөө өглөө биеийн тамирын хичээл орсон аж.


Уг хичээл дээр оюутнууд сургуулиасаа гараад Хүүхдийн парк ортол гүйгээд буцаж сургууль дээрээ гүйсээр ирэх даалгавартай байж.


Мэдээж байнгын бэлтгэл сургуулилттай байдаг тамирчин болон зарим хүнд бол тийм хүнд даалгавар биш ч гүйж харайдаггүй жирийн оюутнуудад хэцүүхэн даалгавар байсан нь энэ.

Хичээлийн үр дүн нь мэдээж эрүүл чийрэг, бие бялдартай болгох байсан байх. Гэхдээ одоогийн биеийн тамирын хичээлийн программ алдаатай, зөв бус байгаагийн нэг илрэл ч байж болох юм.


Харамсалтай нь энэ гүйлтийн хар гайгаар 17-хон настай охин бахардан унаж, улмаар зүрх нь зогссон аж.


Одоогоор хэргийг дүүргийн Цагдаагийн хэлтэс шалгаж, багш оюутнуудаас мэдүүлэг тайлбар авахаар хавтаст хэрэг нээгдээд байна.

www.mnews.mn
 


Сайт таалагдаж байвал лайк дараарай!

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА:
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Mnews.mn хариуцлага хүлээхгүй болно.
Mnews.mn сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Таныг Mnews.mn сайтад зочлон өөрийн санал бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж байгаад баярлалаа.
Хэрэглэгчийн нэр:

Сэтгэгдэл бичих:
Нийт сэтгэгдэл: 75
  • 1 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2014-03-18 18:42:51 IP: 202.126.89.251
    jagalmaa: vnxer haramsalta ymaa gvn emegnel ilerhiilye
  • 2 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2014-02-21 21:24:57 IP: 112.72.13.72
    Gegee: Bi Uuganbayrt hairtai
  • 3 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 18:14:51 IP: 112.72.13.71
    Zochin: bi emshuisiin 1r kursiin oyutan. tamiriin bagshiig buruutgah n buruu gj bodoj bn. ene zvgeerl zolgvi ywdal. bagsh hicheel ehlehees umnu hicheeld ordoggv hvvhed bwal bichegee awchraarai gj hed heden udaa helj bsan. ter ohin yagaad heleegvig n oilgohgvv ym. jil bolgon l park toirj gvideg gsen iim ywdal urid umnu ganst ch udaa tohioldoj bgaagvi bolohoor tamiriin bagshiin buruu gj yu bhawdee hicheel ordogoorool orson. ter ohin nas barahiin umnuh udur bid nartai zeregtseed tangaragaa urguj bsan gj bodohoor ih uruwdultei ym. tsel zaluugaaraa 17hon nastaidaa nas barsan haramsaltai.. :(( gvn emgenel ilerhiilye..
  • 4 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 12:46:30 IP: 182.160.2.12
    sons: bodvol jil bolgon l yag l iim bdaltai hicheel orood hvvhdvvd ni zvgeer l bdg bsn bolool ingej guilgej bgaashte tgeed ch gviilee geed hvnii bied muu zvil bhq harin uuriinh ni uvchniig etseg ehn meddgv bsn yum bhda akt gj neg yum bdginsht ter merige uguhgv yasn sonin hariutslagagv yumbe esteg ehchvdee bagsh odoo hvvhed bolgonoos chi ymar uvchtei yum gj asuudg bish ali ch surguulin bvh bagsh nar l iim bdg shvdeee..
  • 5 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 12:41:02 IP: 182.160.2.12
    zochin: ymarch hvn uuriiguu medreed zogsono shte tgj vhtlee hvchlen bj gvihgvi ni todorohoi hvnd uvchtei l bsn bh ternees ingej amrhn bol unahgvi bi 10n jildee 2000m geed l har bagaas l gvideg bsn dag surguulia toirood tghed bolohgv bol alhchdg l bsn shte..
  • 6 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:52:55 IP: 202.131.227.50
    fg: hooy 1: chi tneg ym uu eswel oilgohgui bgaamuu sur s park oroogui ter parkiig chin 1buten tal toiruulsiin medwuu mangaraa medkuu baij ******** bai za yu
  • 7 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:48:30 IP: 202.131.227.50
    anduud: ene sur awaad ymar ih bayrlaj bsan geech uneheer zowj baij awsan hoorhii mi muuu and ene humuusiin bichij bgaag haraad bur uur hureed bhiin medkuu bj duuguil bgaach oodgui ym aaa howguudt uraldaj bgaad ongorsonch geh shig hezeech tegheer huuhed bish ubeheer hoorhon ohin
  • 8 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:48:27 IP: 202.131.227.50
    anduud: ene sur awaad ymar ih bayrlaj bsan geech uneheer zowj baij awsan hoorhii mi muuu and ene humuusiin bichij bgaag haraad bur uur hureed bhiin medkuu bj duuguil bgaach oodgui ym aaa howguudt uraldaj bgaad ongorsonch geh shig hezeech tegheer huuhed bish ubeheer hoorhon ohin
  • 9 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:44:47 IP: 202.179.2.106
    РРР: АРГАГҮЙ Ш ДЭЭ.СУРГУУЛИУДЫН БИЕИЙН ТАМИРЫН ТАЛБАЙГ ЗАХИРЛУУД НЬ ЗАРААД ИДЧИХЭЭР ХҮҮХДҮҮД НЬ ГҮЙЖ ХАРАЙХГҮЙ ОНОЛ ҮЗЭЖ ДҮНГЭЭ ГАРГУУЛААД Л, 500 МЕТР ГҮЙГЭЭД Л БАХАРДАЖ УНААД Л,ЭМГЭНЭЛТЭЙ ЮМ.
  • 10 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:44:10 IP: 202.131.227.50
    zochin: ene zarim neg sait ni boliosoo eroosooch ******** hunshdee hudal ym bichhee bolimoor ym egcht hun ter tneg parkiig buhel buten toiruulsanshdee bur hoyr ged bsanshuu uneheer haramsalt ym ******** tamiriin hicheel busad talaaaraa bol heneesch dutahgui hoorhon ohin bsiiin
  • 11 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:41:58 IP: 103.9.90.98
    fhf: багш нарын хариуцлагыг сайжруулах хэрэгтэй байх.
  • 12 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:28:25 IP: 202.70.40.50
    Зочин: Эвий минь дээ хүний үр хар залуугаараа ингэж харамсалтайгаар явчих гэж эцэг эх ах дүүст нь хичнээн хэцүү харамсалтай байгаа бол, хэдий оюутан болсон ч 17 той гэдэг чинь хүүхэд л гэсэн үг. Биеийн байдал нь спорт энэ тэрд тохиромжгүй бол хүүхдүүддээ сайн хэлж анхааруулж , акт бичиг зэргийг нь бүрдүүлж өсургуульдаа өгөхөд нь анхаарах хэрэгтэй юм байнаа.
  • 13 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:21:04 IP: 202.179.29.154
    ЭЦЭГ ЭХ : СУИС ЭМЭЭ ӨВӨӨ НАРААР ДҮҮРСЭН.... ЭНЭ сургуульд өөр чадварлаг багш нар олддоггүй юм уу, Чадварлаг багш нар гадуур зөндөө байна. ЭНЭ сургууль өөрчлөлт, шинэчлэлт хийх цаг үнэхээр болсон биш үү СОНИНТОГОС ОО?????? Танай сургууль удахгүй энэ ЭМШУС-ийн араас орно шүү СОНИНТОГОС ОО. Бид харж байгаа шүү
  • 14 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:21:04 IP: 202.179.29.154
    ЭЦЭГ ЭХ : СУИС ЭМЭЭ ӨВӨӨ НАРААР ДҮҮРСЭН.... ЭНЭ сургуульд өөр чадварлаг багш нар олддоггүй юм уу, Чадварлаг багш нар гадуур зөндөө байна. ЭНЭ сургууль өөрчлөлт, шинэчлэлт хийх цаг үнэхээр болсон биш үү СОНИНТОГОС ОО?????? Танай сургууль удахгүй энэ ЭМШУС-ийн араас орно шүү СОНИНТОГОС ОО. Бид харж байгаа шүү
  • 15 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:21:03 IP: 202.179.29.154
    ЭЦЭГ ЭХ : СУИС ЭМЭЭ ӨВӨӨ НАРААР ДҮҮРСЭН.... ЭНЭ сургуульд өөр чадварлаг багш нар олддоггүй юм уу, Чадварлаг багш нар гадуур зөндөө байна. ЭНЭ сургууль өөрчлөлт, шинэчлэлт хийх цаг үнэхээр болсон биш үү СОНИНТОГОС ОО?????? Танай сургууль удахгүй энэ ЭМШУС-ийн араас орно шүү СОНИНТОГОС ОО. Бид харж байгаа шүү
  • 16 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:16:59 IP: 202.179.29.154
    СУИС: ер нь их дээд сургуулийн багш нар үхэр шиг тэнэг шүү дээ. Бас СУИС-ийн багш нар бүр тэнэг. Хүнийг хүн гэж боддоггүй. Бараг нялганаад, алцагнаад хүүхдүүддээ эрхлэх шахсан тэнэг юмнууд байдаг гээч???? Тэр хүүхдийн амь амдрал тэр Соёл урлагийн их сургуулийн багш нарт ер хамаагүй. Цаг нар байхгүй .Өглөө 9 -өөс авахуулаад шөнө орой 20 цаг, 21 цаг , 22 цаг хүртэл тэр сургууль дээр оюутнуудыг бие даалт хийлгэж байгаа нэртэй ядарч цалхтал нь , өлсөж, сульдаж үхтэл нь байлгачихна. Өөрсдөө болохоор гадуур дотуур тэнэж идэж ууж жаргаж яваад ирэхийг нь яана гээч... ийм сургууль, багш нарт хүнийг хайрлах, өрөвдөх сэтгэл байна уу??? ХҮМҮҮСЭЭ %%%%%% Одоо үүний араас СУИС орно шүү энэ бол дохио????????? СУИС багш нар , сургуулийн захирал , эмээ өвөө нар оюутнуудаа бодоочээ. Хичээлийнхээ цагийг зөв зохицуулаачээ:Оюутнууд шөнө орой үдэш тарж харих гэж яваад дээрэмдүүлэх, зодуулах , даарч хөрөх зэрэг үзэгдэл бол тэдэнд юу ч биш байдгийг БШУЯ сайд ГАНТӨМӨР ТА гуай мэдэх үү
  • 17 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:16:59 IP: 202.179.29.154
    СУИС: ер нь их дээд сургуулийн багш нар үхэр шиг тэнэг шүү дээ. Бас СУИС-ийн багш нар бүр тэнэг. Хүнийг хүн гэж боддоггүй. Бараг нялганаад, алцагнаад хүүхдүүддээ эрхлэх шахсан тэнэг юмнууд байдаг гээч???? Тэр хүүхдийн амь амдрал тэр Соёл урлагийн их сургуулийн багш нарт ер хамаагүй. Цаг нар байхгүй .Өглөө 9 -өөс авахуулаад шөнө орой 20 цаг, 21 цаг , 22 цаг хүртэл тэр сургууль дээр оюутнуудыг бие даалт хийлгэж байгаа нэртэй ядарч цалхтал нь , өлсөж, сульдаж үхтэл нь байлгачихна. Өөрсдөө болохоор гадуур дотуур тэнэж идэж ууж жаргаж яваад ирэхийг нь яана гээч... ийм сургууль, багш нарт хүнийг хайрлах, өрөвдөх сэтгэл байна уу??? ХҮМҮҮСЭЭ %%%%%% Одоо үүний араас СУИС орно шүү энэ бол дохио????????? СУИС багш нар , сургуулийн захирал , эмээ өвөө нар оюутнуудаа бодоочээ. Хичээлийнхээ цагийг зөв зохицуулаачээ:Оюутнууд шөнө орой үдэш тарж харих гэж яваад дээрэмдүүлэх, зодуулах , даарч хөрөх зэрэг үзэгдэл бол тэдэнд юу ч биш байдгийг БШУЯ сайд ГАНТӨМӨР ТА гуай мэдэх үү
  • 18 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 09:16:58 IP: 202.179.29.154
    СУИС: ер нь их дээд сургуулийн багш нар үхэр шиг тэнэг шүү дээ. Бас СУИС-ийн багш нар бүр тэнэг. Хүнийг хүн гэж боддоггүй. Бараг нялганаад, алцагнаад хүүхдүүддээ эрхлэх шахсан тэнэг юмнууд байдаг гээч???? Тэр хүүхдийн амь амдрал тэр Соёл урлагийн их сургуулийн багш нарт ер хамаагүй. Цаг нар байхгүй .Өглөө 9 -өөс авахуулаад шөнө орой 20 цаг, 21 цаг , 22 цаг хүртэл тэр сургууль дээр оюутнуудыг бие даалт хийлгэж байгаа нэртэй ядарч цалхтал нь , өлсөж, сульдаж үхтэл нь байлгачихна. Өөрсдөө болохоор гадуур дотуур тэнэж идэж ууж жаргаж яваад ирэхийг нь яана гээч... ийм сургууль, багш нарт хүнийг хайрлах, өрөвдөх сэтгэл байна уу??? ХҮМҮҮСЭЭ %%%%%% Одоо үүний араас СУИС орно шүү энэ бол дохио????????? СУИС багш нар , сургуулийн захирал , эмээ өвөө нар оюутнуудаа бодоочээ. Хичээлийнхээ цагийг зөв зохицуулаачээ:Оюутнууд шөнө орой үдэш тарж харих гэж яваад дээрэмдүүлэх, зодуулах , даарч хөрөх зэрэг үзэгдэл бол тэдэнд юу ч биш байдгийг БШУЯ сайд ГАНТӨМӨР ТА гуай мэдэх үү
  • 19 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 08:58:17 IP: 124.158.109.78
    1: park surguuli 2 iin hoorond ihdee l 1 km baih daa. Bagshiin buruu geed baih yu baihav dee. Hicheelee l zaasan hun baina. huuhed bieiin baidlaa medej baisan baih daa. Haramsaltai l yum bolson baina
  • 20 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 08:53:44 IP: 202.72.245.194
    СОНС МЭД: картерийн синдром гэж мэддэггүй юм байна. ингэж гэнэт гүйлгэж болохгүй шүү дээ. эмчийн сургуульд ингэхээр юу ч хэлэх вэ дээ. хэн бусдад юу сургаад байна аа?
  • 21 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-13 04:36:20 IP: 92.224.190.95
    shoron: bagshiig n shorond hiih heregtei
  • 22 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 23:39:25 IP: 182.160.1.88
    bodol: gants guigeed ov tegsh bolchino gej yu bhav de guih durguig n albadah hereggui bsan yum hairan huuhed
  • 23 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 23:12:19 IP: 49.0.157.233
    Boliyooo: Yug ni ch medehgui baij baahan taamaglal devshuulsen humuus! Ugaasaa zurhni uvchtei baisan bolood l achaalla diileegui bh! Huniig ch taivan bailgahgui arhichin, tamhichin, targan geh yum. Har zaluugaara uud boloh gej. RIP!
  • 24 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 23:06:27 IP: 103.11.195.134
    mz: Dinod.yu ypiad bgam ch xarchf yum bj ingj xld baimga alxdag xvvxd bsm ta nar bvgd boliod og odoo ******** bai guijn2
  • 25 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 22:54:35 IP: 122.201.18.14
    ynjka: Ingj boloxf sh dee gvix chn vnen xetsvv ydj bxad yasn ch ix gvilgesm yaj zowsn boldoo
  • 26 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 22:34:33 IP: 103.11.195.150
    JJJ: Ene suhee bagshiig muulaad bga , bas yugaa ch mdku garuud zgr l duugaai baistgaana shu bi ooroo anagaahiin oyutan , busad humuus yun ch mdku bjiij ingej heleh ug bhku shu , bagsh nariin buruu bish shd ene ohin ooroo ovchtoi gdge mdej bsn bol aktaa umnuh udur ni awchruulj uzuuleh buren bolomjtoi bsn
  • 27 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 22:31:30 IP: 202.126.90.58
    DUgai baitsgaa!: zoCHIn.Nd cham shg yum gj yu BDIn chi! yuGAACh medku yum bj olon yum xutsaad xna xorolchood bna ta nariig emch xvn ai? xorolson bol chi oDoo ENd iNGED COMMENT bicheed bjixu bitii elgiin yum yriad angalzaad bai!!!!
  • 28 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 22:28:03 IP: 202.126.90.58
    DUgai baitsgaa!: yugaACH meDKU bAIJ pizdaKUUD chin sURGUULI muuLAX sanaaTAI xuTSALGUI AMIDRALAa bodood suraxaa boD ter xVNI XUwiin amIDRAL ta nART XAMAAGUI shv!!!
  • 29 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 21:35:30 IP: 122.201.18.3
    Сүхбаатар багш: ЭМШУИС-ийн биеийн тамирын багш Сүхбаатар аймаар хүн шүү. Багшийн ёс зүй түй ч байхгүй. Ер нь өөдгүй хүн. ШУТИС-ийн ахлах лицей сургуульд Эрүүл мэнд хичээлийг нь цагаар зааж дүнг гаргахдаа 10-р ангийн хүүхдүүдээс утасны нэгж, ном...зэргийг шаардаж авчруулсан байдаг. Мөн ЭМШУИС-ийн оюутнуудын дүнг 50-70 мянган төгрөгөөр гаргадаг гэсэн яриа ч дуулдаж байна лээ. Харин сая нэгэн охины аминд хүрсэн бололтой, арай ч дээ. Их сургуулийн багш мөн үү энэ хүн. Хатуухан хариуцлана хүлээлгэх хэрэгтэй.
  • 30 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 21:25:49 IP: 103.11.195.151
    Харамсалтай: Харамсалтай юм болж дээ. Анагаах сургууль 2-ын хооронд сайндаа л 1500метр биз дээ. 2км хvрэхгvй ш дээ. У.Болт шиг гvйгээгvй л байлтай... Замдаа зогсоод бас амраад авна биз яасан ч азгvй юм дээ.
  • 31 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 19:24:16 IP: 103.23.51.4
    tamiriin bagsh: ali alind ni l xetsvv yum bolj de.neg ni ami nasaaraa nuguuh ni yal awch amidralaaraa xoxirxono de.gvij xaraihgvi tamiriin xicheel ch gj yu bhaw. achaalal daah esehiig ni sain asuuj sudalj baij l krosst yawuulah xeregtei yum bn da
  • 32 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 19:14:34 IP: 202.126.89.179
    Woman: Er ni manai bieiin tamiriin bagsh geh hvmvvs ankhaarch shinjlekh uhaanii vndestei dasgal guilt hiilgekh htei. Deed suurguuliin oyutnuud geed zaadag yum bkhgui heden arvan km guilgeed boldog ene dadlaasaa salakh htei . Ene ikh tom surgamj blloo do
  • 33 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 17:07:38 IP: 202.126.91.159
    АНХААР БИ МЭДЭЖ БН: УУЧЛААРАЙ!!!!!! Amia aldsn ohin targn bish mash huurhn ohin bsn. Ugaas zurhnii ovchtei bgad joohn guisnes iim haramsaltai ym bolsn. Bahardad unasn zuil ogt bhgu. İngej hudal medee ******** taraa. Ternees ingej buh oyutan zaluusig hamruulah hereg bhgu. Ohin ooroo bien tamirt orj bolhgu akttai bsn.
  • 34 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 16:53:24 IP: 202.70.47.154
    bb: ЯМАР ХАРАМСАЛТАЙ ЮМ БЭ, УМ МААНИ БАДНИ ХУМ
  • 35 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 16:09:16 IP: 111.126.141.100
    sara: zurh muu bsan bh gehdee oorigoo mededgui ymuu guij bolohgui gej achaallaa daagaagui ym bna daa gehdee l haramsaltai emch boloh hun naad zahin medleg shuu dee
  • 36 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 16:00:15 IP: 202.179.29.103
    zochin: er l manai eruul mendiin salvariin ajil iim l baigaa. odoo bur emch boloh oyutnuudiinhaa ami nasiig horooj ehlelee. tursun huuhdiig tulj neg horoono, paar murguulj neg horoono, gargah gej tumruur tataj neg horoono , ireeduin irgeddee iim halgaatai emch nar b.na. Uvchtei huniig ******** ni naad zah ni . odoo eruul zaluuchuudiig alj baigaa um b.na daa. Mongol huniig horooh eruul mendiin salvar gej nerleh i zuitei bolob uu
  • 37 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 15:53:41 IP: 124.158.76.26
    zochin: er ni anagaahiin bieiin tamiriin bagsh nar ih hachin yumnuud bdag gesenshdee zuragtai podvolk omsloo geed hoogood oruuldaggui tsamtsaa buselhiigeeree orooloo ene ter gedeg gej bgaanshdee ner ni hen bilee neg hogshin ni tegdeg gesen
  • 38 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 15:10:08 IP: 101.63.67.80
    666: Zaluust maani sport ni dutaj,spirt ni ixedsenii xar gai ym daa.Xairan saixan zaluu nas.Magadgvi bie muutai xvvxed bsan ym bailgvi dee.
  • 39 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 15:09:11 IP: 103.9.90.254
    baagii: yamar harasaltai yum be. eruul mendiin shinjleh uhaanii surguuli yamarch shinjleh uhaanii undeslelgui hicheelee ordog bolj taarah nuu.
  • 40 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 14:57:41 IP: 112.72.13.205
    hulan: anagaah.n surguuli baij oyutnuuda ydaj sudalj baimaar ym daa. bieiin tamirt orj blohgui gsen bichig bdagch anagaahiin surguuli baij neg ih awch heleltsdeggui ym bnle dara n gar haraad dun gargah blhoor neg iimerhu zuil bldiin.
  • 41 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 14:53:50 IP: 112.72.13.205
    bora: arhi tamhi heregledeggui baisan ch gesen iim zuil bolj boliishd hun bolgoniig oortoo.go adiltgah gd bgaach. togtmol bieiin dasgal hodolgoon hiideggui hun genet guih ayultai bdgiin...
  • 42 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 14:33:25 IP: 202.131.228.178
    цогоо: Юун хол зай вэ ? Парк чинь хажууханд нь байдаг шд эээ... Архи тамхи бага хэрэглэдэг байсан бол уул нь гайгүй байж дээ..Уушиг муутай байсын байлгүй дээ хөөрхий УМ МАНИ БАДМ ХУМ
  • 43 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 14:28:00 IP: 178.180.138.128
    gan: eronhii bolovsroliin surguuli ch ter ih deed surguuli ch ter bagsh nar n bieiin amraa haraad tuvtal gvilgechihdegiin oor um zaaj boldggvi umuu hairan hvvhed um maanii badmi hum
  • 44 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 13:58:09 IP: 202.21.114.42
    yu we: 10 jiliin biyiin tamiriin hicheel muu bgagaas l bolson bh ug ni oirhon zai shu de 1 buudal ch hurehgui gazar eswel zurhnii uwchtei bsan bha um maanii badmii hum
  • 45 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 13:34:51 IP: 182.160.0.203
    ulzii: tun haramsmaar. er ni dund surguulid bhad ni ene hicheel sain oroh yostoi umsan. deer ued hun bur XBXB temdgiin norm bieluuleh yostoi geed bugdiig ni bieluuldeg blaa.
  • 46 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 13:13:30 IP: 124.158.74.2
    хххх: БИЕИЙН ТАМИР БИШ БИЕИЙН СОЁЛ ГЭЖ НЭРЛЭХ ЁСТОЙ ХИЧЭЭЛ ШҮҮ ДЭЭ УГ НЬ. БУРУУ НЭРЛЭСНИЙ ГАЙГААР БААХАН ХҮЧ ТАМИРИЙН ТУХАЙ ХИЧЭЭЛ ОРДОГ БОЛСНООС Л БОЛСОН. ТЭРНЭЭС БИШ БИЕИЙН СОЁЛ ГЭХЭЭР ЗӨВ АЛХАХ ГИШГЭХ, ЗӨВ БИЕ ХААТАЙ БАЙХ, ЗӨВ ДАСГАЛ ХИЙДЭГ БОЛОХ ГЭЭД СОЁЛТОЙ ХҮНД Л ХАМААРАХ ЗҮЙЛСИЙГ ЗААХ ЮМ БИЛЭЭ ТЭР ОРОС УЛСАД ЧИНЬ. ТЭРНЭЭС ХУРД ХҮЧ ТАМИР ГЭЭД Л МАХЛААД БАЙДАГГҮЙ Л ЮМ БИЛЭЭ.
  • 47 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 13:10:08 IP: 202.131.235.2
    хөөрхий: Зүрхний өвчтэй хүүхэд байсан байх хөөрхий мэдээгүй л байж дээ ачаалал хэтэрчдээ эрүүл монгол хөтөлбөр энэ бүгдийг илрүүлэх ёстой байсан даа
  • 48 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 13:04:55 IP: 103.11.194.46
    больчих л доо: үзээгүй хараагүй зүйлдээ дүгнэлт өгөх хэрэггүй шүү дээ.туранхай энгийн л хүүхэд байсан.даанч удамд нь ийм өвчин байдагийг өөрөө ч мэдээгүй байж байгаад бурханы орон руу явчихлаа. ум маани бад ми хум.та бүхэн мэдэхгүй хараагүй зүйлээ битгий бич,битгий сөх.зүгээр амар амгаланд нь орхичих.
  • 49 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 12:42:23 IP: 202.5.203.242
    biein tamir: Emch bieiin tamiriin bagsh 2 hunii amitai oirhon agiladag humuus.Ted iim l ricktei agiltaig ni humuus ter bur oilgodoggui yum
  • 50 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:40:36 IP: 124.158.77.5
    үнэн эсэх: хэрвээ үнэн бол ёстой харамсалтай хэрэг байна
  • 51 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:37:01 IP: 103.11.195.178
    batsaikhan: enend etseg eh buruutai shuu dee surguuli tegj anket ug n avad bdag shd
  • 52 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:35:33 IP: 103.11.195.138
    batsaikhan: huuhed uregdsen haramsaltai yum bolj ene huuhed biyiin tamirt orj bolku gesen bichig hiilgeh bsan bna daa uuruu ch medeegui yum biluu hen medhev
  • 53 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:34:33 IP: 103.23.51.4
    gunig: yun aimaar ym be.
  • 54 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:29:40 IP: 182.160.32.42
    ok: za haramsaltai hereg boljee bagsh bas muu bna aa yanz yanziin l end tendees irsen hvvhdvvd bga heniig n bieiin tamiriin hicheeld oruulah heniig n oruulahgvvg medej l bmaar yum da haihramjgv handjee
  • 55 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:29:05 IP: 124.158.73.3
    nice: ug n ih l oirhon zai bn da
  • 56 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:25:21 IP: 124.158.109.78
    irgen: huuhduudiig niitin bieiin tamiraar sain hicheelluuleh heregtei shd. bagshiin buruu gej yu bhaw 10 jild n ch gsn todorhoi hemjeegeer dasgal surguulilt hiilgej huuhdiig eruul chiireg irgen bolgon tuluwshuuldeg baih heregtei ymaa. bodwol aaw eej n hudlaa akt awch uguud l b.t-aas n chuluuluulchdeg l bsn biz. Harin huuhed uneheer bie muutai bsn bol b.t-t orohgui bh heregtei shde!
  • 57 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:25:16 IP: 124.158.109.78
    irgen: huuhduudiig niitin bieiin tamiraar sain hicheelluuleh heregtei shd. bagshiin buruu gej yu bhaw 10 jild n ch gsn todorhoi hemjeegeer dasgal surguulilt hiilgej huuhdiig eruul chiireg irgen bolgon tuluwshuuldeg baih heregtei ymaa. bodwol aaw eej n hudlaa akt awch uguud l b.t-aas n chuluuluulchdeg l bsn biz. Harin huuhed uneheer bie muutai bsn bol b.t-t orohgui bh heregtei shde!
  • 58 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:25:07 IP: 124.158.109.78
    irgen: huuhduudiig niitin bieiin tamiraar sain hicheelluuleh heregtei shd. bagshiin buruu gej yu bhaw 10 jild n ch gsn todorhoi hemjeegeer dasgal surguulilt hiilgej huuhdiig eruul chiireg irgen bolgon tuluwshuuldeg baih heregtei ymaa. bodwol aaw eej n hudlaa akt awch uguud l b.t-aas n chuluuluulchdeg l bsn biz. Harin huuhed uneheer bie muutai bsn bol b.t-t orohgui bh heregtei shde!
  • 59 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:24:31 IP: 202.179.10.98
    ts: odoonii hvvhdvvd iim bie muutai bolcon. eceg ehchvvd hvvhdee hicheel nom enee teree gej ih shahdag bolson bolhoos ervvl mend talaas ni er anhaarahgvi bgaagiin ilrel hudulguun ervvl mend. 10 jiliin bieiin tamiriin bagsh nar yu hiij bnaa!!!
  • 60 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:16:42 IP: 124.158.77.5
    ok: tegeed amaraad oortoo taaruulaad guihgui dee gui gui geed bagsh n dagaad huchleed guilgeegui bol buruugui bagsh n manai nohtsol shuu dee gadaa agaart guih n yun buruu bhav hoorhii doo
  • 61 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:16:38 IP: 124.158.77.5
    ok: tegeed amaraad oortoo taaruulaad guihgui dee gui gui geed bagsh n dagaad huchleed guilgeegui bol buruugui bagsh n manai nohtsol shuu dee gadaa agaart guih n yun buruu bhav hoorhii doo
  • 62 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:16:36 IP: 124.158.77.5
    ok: tegeed amaraad oortoo taaruulaad guihgui dee gui gui geed bagsh n dagaad huchleed guilgeegui bol buruugui bagsh n manai nohtsol shuu dee gadaa agaart guih n yun buruu bhav hoorhii doo
  • 63 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:16:29 IP: 112.72.13.98
    dg: Ymarch hvnd neeh hol zai bishshdee odoonii hvvhdvvdiin biy haa hewreg bolsniih l bh. Bagshid yunii buruu bhaw ochnoon jil hvvhdvvdiig gvilged l irsiim chn
  • 64 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:13:35 IP: 103.29.144.18
    bagsh: bieiin hugjil sul bolgoson etseg ehiin buruu ih bii het achaallaar daran huuhed nasiig ni huuhed shig unguruuleegui etseg eh buruutai hol gazar bish l bna
  • 65 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:11:55 IP: 211.19.98.8
    dino: 2zeerdeeree yavj guij surahgui, dandaa mashinaar surguulydaa zuulgudug mahan bumbulug baisan biz . zarim bagsh nar, ehnii heden huuhded onts, daraagiin teded ny sain, myaanuudad ny dund tavydag baisan sanagdaj baina. tiim bagsh baival harin asuudal . onts duntei surahiin tuld, biyendee ahadsan achaalal genet uguud chadraa biz. hairan saihan ireeduin emch nariin 1 ny iim nyalhaaraa ...
  • 66 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:09:17 IP: 124.158.74.12
    Эмч: Биднийг оюутан байхад Зайсан хүртэл гүйлгэдэг, ойрын зай, урт өндрийн харайлтанд норм биелүүлүүлдэг байсан юм
  • 67 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:04:46 IP: 103.11.195.158
    лхагва: Хөөрхий зайлуул амиа алдсан оюутан харамсалтай ч шээсний газар гүйгээд ирчихэж чадахгүй бие бялдартай болгосог эцэг эхчүүд дунд сургуулийн багш нар бурууг үүрэх болждээ.нялцгай биетнүүд өрөвдмөөр юм.
  • 68 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 11:04:03 IP: 122.201.27.90
    zochin: manaih neg oros shkoloo odoo bolimoor ym bien tamiriig bvjig usan selel t fitnes geh zerger ywuuldag bolson shvv de tserguud aytai gui gui gui geed
  • 69 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 10:56:51 IP: 65.49.14.74
    aaa: targan ohin baisan baih . zurh muutai geheer
  • 70 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 10:55:36 IP: 124.158.77.5
    zochin: bandashka balarch bgaan bndaa
  • 71 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 10:52:33 IP: 202.21.118.98
    gerel: Haramsaltai hereg boljee. Gehdee end bagshiin buruu gej yu baihav dee. Aihtar hol ai ch bish. Ene bol heterhii hudulguunii homsdold orsniih n l gai.
  • 72 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 10:50:44 IP: 103.11.195.238
    bagsh: er n bol bieiin tamiriin hicheeliig iim maygaar oruulmaargyi bgaa yumaa hogjiltoi ornuudad bol byjgiin sportiin byh shatnii surgaltiin programmd oruuldag bolson shyy mongold bol zalruu n hooj oruulaad l gold n bombog hayj ogood gyitsee esbel talbaid hooj gargaad gyilgene bagsh n bol gaduur hool tamhi ergyylj ybaad irdeg n hudlaa bish baih shyy. yneheer haramsaj bna ene saihan zaluugaaraa.
  • 73 Сэтггэгдэл үлдээсэн: 2013-09-12 10:48:49 IP: 202.70.33.34
    zochin: er ni yamar ch surguuliin bieiin tamiriin hicheel shiitgel ayatai l yum hiilgeed bdag sh dee, hicheeliin sistem ene ter ni mash buruu bdg